Hej hej

tänkte bara säga att jag fortfarande lever lixom osv. Ska hoppa in i duschen nu en snärt för jag har jätte fettigt hår och det är inte fint! Sen måste jag springa och köpa allergitabletter, yey min vardagliga syssla lixom. Hur kul är inte de? Men iallfall så BEHÖVS de! Ser ut som en mongo!

Iallfall, imorgon far jag hem från denna underbara stad och det suger ju! Men men, är då hemma i norrland på torsdag och då blir det absolut ingen rast ingen ro för då är det till att städa hela huset och fixa sängarna, köra ut päronen, fixa käk osv. Hehe för på lördag, det är då det händer ;) hihi

så bitches, musik ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

JUDAS :D meen, om sanningen ska fram - eric amarillo, danza kuduro, stamp on the ground

2011-05-10 @ 14:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0