Go kväll

Nu sitter jag och har deeptalk med en och sen pratar jag med min älskling som bakar och inte bjuder. Sikken stil? Bäst att hon bakar till mig när hon kommer hem, annars får hon ingen bål av mig ;) hihihiih, rätt ska va rätt! hehehe. Hoppas månaderna går fort tills jag ska hälsa på min älskling! ♥ Jag håller på att längta ihjälp mig! Jag vill ha mina björnkramar av henne! Och nallen räcker inte alltid till!

Iallfall, bör sova, ska upp 7. Hehe.

Kan he upp en fin bild på min målning jag gjorde på en tavla på jobbet igår då jag väntade på den snygga polisen ;)



Hehe, undra vad min kollegor tycker om han!? :D

Kommentarer
Postat av: Lisse

vilken tööt!

Sv: jag vet inte riktigt vad jag tänkt, men bränna fett iaf ;)

2011-05-20 @ 08:25:07
URL: http://liselottenordlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0