Wooopsi

Hehe, vaknade just. Skulle ta en lite p-nap. Hehe, woooopsi!!! Den blev typ tre timmar lång ;) Undra vem som kommer sova gott inatt? Not me -.- men iallfall, jag får ju som aldrig ta och vara frisk! Nu har jag ögoninflamation och jag har dessutom märkt att jag blir sjuk av att vara på gymmet. Varje gång jag har blivit frisk och gått dit så blir jag sjuk. Humm.... Awkward? Lite... Måste jag byta gym lixom? Eller vaddå? För jag kan ju inte fortsätta gå dit om jag blir sjuk. Men jag gillar ju mitt gym, typ jätte mycket. Men just nu börjar jag faktist att prioritera min hälsa först. Med allt. Sjukt jobbigt. Men... Jag är glad iallfall


Osminkad och fräsh ;)


Eller? Aja, imorgon måste jag dra iväg ett mejl till Spanien och fråga om visum och så (öhmm, nej fuck face, jag ska inte ha visum för att fara till Spanien) och sen måste jag ringa några samtal om partyn så jag får in lite cash! Sen hade jag även tänkt ringa om lokal, usch vad det är mycket nu alltså! Och ska även prata med min bror om att eventuellt fara och hälsa på han i helgen :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men söt brud hej!

2011-03-28 @ 23:31:54
URL: http://fjellstrumpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0