Sova lite nu kanske?

Nu har jag just smörjt mig för sista gången idag, börjar inse att jag måste beställa en ny bodylotion. Fett jobbigt, för den är fett dyr! Men då är den ju också fett bra!

Anyways, har varit på sunderbyn ikväll. Det var inte lika jobbigt som igår. Jag kanske har acepterat det nu? Jag vet inte. Det var ju självklart jobbigt, men jag bölade iallfall inget och det känns bra att veta att hon inte hade nå ont iallfall och det glädjer mig.

Och jag måste bara säga, fy vilka underbara vänner jag har! Ni är guld värd ♥

Kanske ska ta och sova lite nu kanske? Ska upp tidigt i morgon, träna, käka lunch med papi, köpa ett nagelack och fara till sunderbyn. Off, egentligen behöver jag annat att göra just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0