Ojj, aktiv idag?

Haha, det har tydligen varit fel på blogg esse idag, har jag märkt nå? ne, för jag har ett LIV ;) eller? jag kanske helt enkelt sov bort mitt liv just då?

anyways så har jag varit och grillat idag me skönt folk, det var awesome :) och manne köpte nå konstiga krovar och en av dom skar han som en penis, hahahahhaa. sen åkte vi plastpåse och hade det mys.

Dagens +
Jag fick höra en jätte rolig sak som gjorde mig jätte glad (skadeglad) ska inte skriva vad det är för då blir folk så sura och varför vara sur lixom? Men I LOVE IT!
I'M AWESOME, U'R NOT!

Jaja, nu tror jag att jag ska försöka sova en sväng :) tror inte det kommer gå så bra ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0