När jag hör ordet mat


Så börjar det samla på sig slaiv i munen. Alltså, sjuukt mycket så jag tillslut dregglar (okej ja, lite överdrift men ni fattar) och då måste jag äta någonting. För annars så går jag och är sugen på någonting hela tiden och slutar med att jag äter fetaste middagen innan jag går och lägger mig. Hälsosamt? Nej! Fast jag tror att det kanske har med att göra att jag bantar? Ja, jag bantar! Och vet ni vad, jag gör det faktist för att bli smalare (700kcal per dag + träning)! Wow! Konstigt hade det ju varit annars?

Men iallfall, jag älskar mat! Det är liksom dagens höjdpunkt för mig, att äta! Amnomnomnom. Och nu när min mamma hade slutat så kom hon hem och frågade om jag ville ha en brugare. Öhö.... Vem är jag och säga nej till de? (där rök mina 700kcal) och jag måste få säga... SÅ SJUKT JÄVLA GOTT! Jag har inte ätit en brugare på 2månader typ!! Åhåå gudomligt!! Munorre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0