Borta

Jag och Sandra for från sjukhuset vid halv åtta, vi hant inte mer än till stan och sola så ringde våra telefoner. Min mormor hade då tagit sitt sista andetag. ♥ Det enda jag frågade var om jag skulle komma till Sunderbyn, men vi skulle mötas i hennes lägenhet för att sen fara till Sunderbyn.

Det sjuka är, att idag när jag for så sa jag "Hej då mormor", första gången jag sa det när jag for, dom två andra dagarna har jag sagt "vi syns imorgon", men idag sa jag hej då... En stund senare så har hon somnat in.

Jag har inte gråtit en tår, men det kommer nog. Men jag känner en lättnad, en lättnad av att hon har det bra, dom är lyckliga nu! Tillsammans igen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

:( men som du säger, hon har det nog bättre nu <3

2011-04-01 @ 09:06:02
URL: http://fjellstrumpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0