Helg?



Min bror har varit i stan i helgen och har varit och hjälpt Peter och Frida i deras stuga, vilket har resulterat med att jag också varit där när jag inte jobbat. Men, jag och min bror hittade ett råttbo på ett av ställerna som dom skulle gräva på. Det gjorde ont i mitt hjärta, även fast dom växer upp till att bli skadedjur så är dom ju bara bäbisar just nu :(



En groda senare så tänkte jag inte mer på dom, eller ja.. Försökte intala mig själv de iallfall. He.. He... Men annar i helgen så förutom att vara i Peters och Fridas stuga med min bror så har jag varit med Jennifer och Frida, vi hade grillmys hos mig igår. Så längesen och det var myyyys :) Vi hade med oss Nicola också och Gusse gjorde oss också sällskap ett tag. Mys mys myyyyys!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0