Visst helt ärligt...

Jag saknar dig också! Vi hade svin kul! Men helt ärligt... He blir it! Det var droppen som fick bägaren att rinna över... Hoppas allting går bra och att du får det du vill ha. Men tyvärr har du en axel borta, och ett numer mindre som bryr sig. För helt ärligt. Jag orkar inge mer. Jag orkar inte med allt drama. Det är över för mig, jag har haft nog med drama i mitt liv och jag vill inte ha nå mer drama!!!

Som en nedsolkad skjorta
Som en trasig medalj
Som nått som stod för nått vackert, men som tappat sin glans

Som ett urdrucket glas
Som ett skämt dom hört förut
Som att bocka för publiken när dom redan gått ut

Det är försent att rätta till
Det är försent att börja om
Det är försent för ett påkommet svar

Ska jag förbanna och gråta eller skratta och förlåta?
Spelar det nån roll?
Det är ju försent
Det är åt helvete försent.

Allting har sitt slut, brukar man säga. Men jag tycker inte det, men tyvärr så har det här ett slut och vi får helt enkelt ta tillvara de minnena vi har och se tillbaka på det roliga vi har haft. Det har helt enkelt varit påtok för mycket och det är åt helvete försent! För jag kan inte ens plaser vart jag har dig just nu... Men vem säger att våra vägar inte korsas igen? Det har ju hänt tidigare...

Haha det låter som att jag skriver om nått gammalt ex, men det är inte så det ligger till!

Man ska helt enkelt inte ta allting förgivet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0