Undra om du vet sanningen?

Jag gillar de att du är less på många människor, tycker att dem snackar mycket och att dem kan flyga åt helvete.
Men sanningen är att det är nog dig alla är less och det är nog du som kan flyga åt helvete.
Du har satt dig i situationen helt själv och sen vet du inte ens varför alla är sur på dig.
Undra om du ens vet den riktiga anledningen till varför du och jag inte är vänner!?
Undra om du ens vet att egentligen, så är allting ditt fel?
Undra om du ens vet, att du inte har några riktiga vänner här nå mer?
Undra om du ens vet, att han inte älskar dig?

Helt ärligt, så är jag jävligt nöjd med hur livet är just nu. Och att du inte är en del. Även om du saknar mig jätte mycket och jag var en jätte stor del av ditt liv. Men, nu är ju sanningen den. Att du är en sådan som snackar, inte jag! Och det är påtiden att du får känna på värkligheten, att allting inte blir bra genom att säga förlåt utan att fatta innebörden om varför du ens säger förlåt.

Sen... Det är ju ganska skönt att slippa ditt gnäll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0