Frustrerande

För att jag ska bli klar med min ansökan måste jag till vårdcentralen. Så att dom på SI inte ska veta att min allergi är luft bunden. Men då undrar jag hur dom nu kan veta om det är sant eller inte då min läkare kommer fråga mig om jag reagerar när någon äter nötter i min närhet. Jag kan ju sitta och blåneka de!? HALLÅ?

Men nu har jag iallfall kontakt med en annan och inte någon av dom retaderade människorna som skickat mejl till mig tidigare. Usch vilka apor dom var! Och när jag nu måste ringa till dem så kommer jag att be att inte få prata med någon av dem. Bra va?

Jag är så gud förbannad irriterad just nu... Jag skulle lika väl kunna ringa och skriva ut mig och skita i allting bara för jag är så arg. Dom fattar ju ingenting jävla aphjärnor! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0