Gooood Morgon

Fast jag har faktist varit vaken sen 08.00 :) klev upp och drack en shake sen la jag mig och läste lite och glodde tv. Funderade på att gå tidigt till gymmet idag men då jag kollade termometern så visade den -31 och jag sköt upp de. Tur de för nu är det typ -12 :)
Anyways, är på min andra shake nu och har gett Sally mat så jag ska nog ut med henne ny på en strax en stund och träna lite lydnad med henne också :) Jag kommer vara expert på det när jag skaffar egen hund, dels då har jag ju också min personliga hund/djur-rådgivare Stina, så tacka gudarna för skype när jag skaffat mitt månster och hon är i USA! Hihi

Jaja, mitt mellanmålssällskap var då Sally :)



Och vart är Sara?
Och ringer Emmas telefon? Eller är det larm?
What do I know lixom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0