...


Åhåå vad less jag blir av att jag inte kan sova, jag är så stressad heeeela tiden och vet knappt ut eller in... Känner att mitt lilla iskalla hjärta inte orkar med all denna stress. Och Filåt för min dåliga uppdate men jag orkar inte ens uppdatera. Finns jätte mycket som jag kan berätta som jag vet att en viss person skulle skratta så mycket åt så hon kissade på sig. Tex: när en hund skrämde mig så jag skrämde den och den kissade på min sko här i måndags typ. Eller då jag trodde att Herbert the pervert var utanför mitt fönster. Har hänt flera sjuka saker dom senaste dagarna och jag har fått en ny stalker, kul va? Han kommer varje dag på jobbet och tjatar om att bli min vän och att han vill träffa mig utanför jobbet. Det är inte lätt att vara snygg...

Aja, ska ta och försöka sova nu igen då. Men då är ju frågan om jag har tid för de egentligen?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0