Jag har aldrig sagt att jag är normal

Hehe, nu är det så här! Jag har en plan! När jag har fått bort sidfläsket! Då jävlar... Hehe då ska jag he in sex sådanna på mina höfter! Alltså efter höftbenslinjen typ och alltså tre på verje sida (eller sex?)

 




As I told u! Jag har aldrig sagt att jag är normal! Men det kommer bli SJUKT snyggt! Jag längtar som tusan jag kan säga! :D Men jag kommer att göra det själv, det kommer nog göra fett ont. För jag måste ju typ cutta mig själv på höftbenen... Ohoo snääp!

Nej, jag tänker inte göra det på salong, kostar typ 700 för EN! Njaaaa, betalar hellre 45 för en isådanna fall! Fast, skillnade är ju att dom skulle ju borra, känns lite skönare faktist... Och HUR SJUKT LÄT INTE DET DÄR?


Kommentarer
Postat av: Lisse

alltså jag vet inte om jag fattat rätt, men om jag gjort de så har jag bara en fråga... Äru helt dum i huvudet, alltså jag menar på riktigt?? :O ;p haha

2011-04-03 @ 16:03:14
URL: http://liselottenordlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0