Tisdag

Vad har jag gjort idag då?

Vaknat, gjort bakad potatis med räkröra till mig och mamma då hon kom hem, och ny kokt kaffe!
Vilken superdotter jag är! Även då hon stavara mitt namn fel!

Sen har jag förberett för kväll då jag skulle jobba.. As I told u! Jag är återförsäljare.

Halv sju skulle alla komma hit då. Hujj, jag började bli lite nervös då jag såg bilarna komma hit då jag satt och åt min korv och stuvade makaroner.

Anyawys, det gick toppen och jag beställed även lite saker till mig själv :)
Jag ska bli slimfit fett tight ;)

Även fast jag var nervös, så kan jag inte sluta längt tills nästa gång för då ska det bara vara hudvård. Hur mysigt som helst kommer det att bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0