Alpa

Alla ni kanske inte vet, men jag är återförsäljare åt alpnaering & swissform, kryddor och hudvård. Men jag måste säga att det känns som att man blir grundlurade av dom ibland, varje beställning jag har gjort så har det alltid varit fel! Seriöst? Ett företags som funnits i 20år i Sverige och ska vara så jävla seriösa borde kanske vara lite bättre på att leverar sina saker? Men bara kanske?

Jag älskar kryddorna och det är dom kryddorna jag använder och jag har inte tänkt att återgå till dom äckliga fett och salt rika kroddorna, aldrig! UJK! Men man blir gode irriterad, och sen så då man märker att man måste lägga ut drygt 500 kronor för att kunna göra en anisktmask på en demo, det är inte helt okej då man först måste lägga ut 2000 kronor för att börja sälja.

Sen ska jag inte gå in på min "mentor" eller vad man ska kalla henne, helt jävla fucking retaderad. Det är inte ens roligt, då jag gick skola (vilket hon visste) så kunde hon börja ringa mig 10.00 och sluta där vi 21.00, en frisk människa håller inte på så!? Och sen då jag hade mitt första demo så var det ingen som tyckte om henne (dom skall vara med på de första demot) och sen så tror jag att hon lurur mig. Jag tycker inte om henne och vill inte prata med henne, bra va?

Ajaa, nu ska jag planera lite partyn här... Även fast jag är sjukt irriterad, men är jag awesome så kanske jag kan fixa satt jag får dessa produkter utan att behöva betala själv, anyways, jag behöver ju pengar! Och jag tycker om vara bland folk så det blir nog bra i slutet! Hoppas på de.


Kommentarer
Postat av: sanna

cool blogg :)

2010-09-18 @ 23:41:16
URL: http://ssannabjork.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0