Torsdag och tjejkväll

Vem är så dum att dom inte förstår vad det handlar om?

Aja, anywas ska nog och träna där vid halv fem eller så... beror på bär dom är klar i luleå... Sen hade jag nog tänkt mig att fara på stan och köpa en massa onödiga saker, som jag egentligen inte behöver! Typ ögonfransfärg, helt nödvändigt eller hur? Och massa andra totally waist saker.

Anyways, förra tjejkvällen (som nu inte var så länge sen?) så började jag och ramona träna. Yeah!

Och förra tjejkvällen... Åhå så irriterande... Aja, men förra gången det var tjejkväll så ringde en männska till mig, ja minst fyra gånger och då satt jag på ett möte. Så sen då jag ringde upp så sa hon: men det var inge jag har hittat nån nu.
Alltså va? Seriöst? VA? Jag fattade ju inte ens vad hon pratade om. Och sen kom: Jaa men att gå med på tjejkvällen det var ingeting.
Nähä? Men RING MIG INTE HELA TIDEN, DET FINNS EN ANLEDNING TILL VARFÖR JAG KLICKAR UPPTAGET JÄVLA PUNDARFITTA! Och kom fan inte sen och säg: det var inget. Idiot!
Aja, jag hade ju dock lite mer awesome folk att gå med och ville likså inte gå med denna person. So, whatcha say?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0