Tjatja

Hej hej hallå! Har just komit hem från Piteå. Eller ja... Just och just, ett tag sen ;)

Men jag drog till Piteå igår mot kvällen, drog till Lisse och satt och snackade jobb söderut och snowboard and so on! Sen blev det fika på nodo, hel mysigt åhåå vad jag saknar Piteå! Det enda som saknades den kvällen var ett stycke Matilda!
Men förövtrigt hade jag jätte trevligt med några gammal klasskompisar och Emma, sen drog vi några till Kalles en sväg, jag var dock nykter för jag körde. Men Lisse, hojj hon jävlar ;) eller?

Slutade med att det blev en sleepover hos Lisse för jag kände att jag inte orkade köra hem, men nog satt vi och tjattra till typ halv fem, hojj. Lite trött idag kanske.

Anyways, vet inte riktigt vad jag ska säga nu. Jag nyser.

Kommentarer
Postat av: Anonym

aaaw! jag saknar dig :(

2010-10-07 @ 18:07:50
URL: http://fjellstrumpan.blogg.se/
Postat av: Liselotte

haha Men fy fan va trött jag var inte okej, men det var trevligt att du kom ut till lilla mig i stora skogen ;D

2010-10-08 @ 14:24:44
URL: http://Liselottenordlund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0