Lördag

och fler avsked ?

Mja kvällen började då jag vaknade vid halv sex och skulle hämta sara och skjutsa henne till sörbyn, vilket gjorde att jag kom hem vid halv tolv... Skulle hem vid nio, men vad gör man inte för sina fulla kompisar? ;) haha :)
Vi var på 18-års fest, jag hade då träningsbyxor, hoddie och uggs... Jag passade in bland fjortisarna ;) elller? Men det var ju saras syster som fyllde år så jag var ju tvungen att vara glad, även om jag var ganska slitn från fredagen ;)

Sen väl hemma och i sängläge farmför en bra film så ringer telefonen och då är det en Patrik som vill att jag kommer till stan och säger hej då. Han och två till flyttar på tisdag till Sthlm... Y...e...y... Så jag var ju tvungen att fara dit.

Shit alltså... Även fast jag och Patrik inte har umgåtts så mycket på senare så har jag alltid vetat att han har varit där, han har alltid varit i samma kommun... Han har varit som en bror för mig. Och snart finns han inte här nå mer...

Aja, det var trevligt där borta iallfall och jag hoppas det går bra för dom nere i storstaun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0