Jobbet

Det gick faktist jätte bra att jobba igår i kaoset som var.

Jag fick jobba i garderoben och jag tänkte att det skulle vara chill. Amen shit alltså. TJIII FICK JAG!
Jag trodde fan inte att det skulle vara så mycket att göra, men mer än 800 svarta galjar och mer än 700 röda galjar och nästan alla upptagna har man faktist ganska mycket att göra.

Trodde dock att det skulle bli chill i mitten av tiden, men TJII FICK JA! Då skulle det både in och ut saker ur garderoben. Och människor med väskor? JK! FAR ÅT HELVETE!

Och det är högerregeln i garderoben

Och jag kan ju påstå att jag fick kommentarer.

Snubbe: Oho jävla vilka SILIKONBRÖST!!! Visst är det silikon?
Jag: Ehm.. Nej?
Snubbe: VA? SERIÖST?
Jag: HAHAHHA, ja -.-

Brud: Fan vilka PATTAR, är dom riktiga?
Jag: ehm... Ja
Brud: VA? Shit alltså man vill bara ta på dom...

Och sen så var det liksom:

Fan vilka pattar
SHIT ALLTSÅ!?
O,O
Öhöö, KOLLA!!!

Hela tiden -.-



Och jag höll knappt på att hitta en korsett som passade mig X) HAHAHAHHAHAHAHAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0