SMIIIIIIID!!!

Har just hevt iväg en beställning på drygt fyra, är man en bra återförsäljare eller är man? Ohoo yeah baby!

Sen så när jag satt och fixade för kvällen så ringde det på min telefon, (havet är djupt, havet är djupt) och då var det rektorn från skolan där jag har sökt praktik och min praktik börjar IMORGON! Den skulle egentligen börja på måndag men hon frågade om jag ville börja redan imorgon.

Shit alltså, fett nervös. Men det kommer nog blir jätte bra och jätte roligt. Men dock så vet jag inte riktigt hur jag ska ta mig upp och vara på skolan 07.45. Men det blir nog jätte bra. Shit vad jag är nervös...

Det är sjukt, snart kanske jag är iväg, vem vet? Shit alltså


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0