Ohoo snaaaap!

Eller?



Min tvättäkta stalker är tillbaka! Vad ska jag säga? Hahaha, inte okej!

För att dra historien kort för er som inte riktigt vet vad det handlar om, det var mer på min förra blogg jag skrev om mina älskade stalkers som jag hade.

Men anyways, det här är då en snubbe som jag och min kompis träffade ut under en rockkväll här hemma, och vi snackade lite och han var ju trevlig och hans tjejkompis hade silikonbröst som jag och jennifer fick känna på (hehe).
Sen så skulle jag (kommer inte ihåg om jennifer också skulle) festa dagen efter så bruden tog mitt nummer så skulle vi festa and so on. Men det blev aldrig så, jag tror inte ens jag drog ut. Men iallfall så typ en vecka senare så får jag ett random sms från någon random människa som visade sig vara han.
Alltså har hon gett mitt nummer till han, eller så snodde han de... Jag vet inte, en stor anledning till att jag inte ger ut mitt nummer (fast ibland har man fitter till vänner som gör de, kom och tänka på stalker 2)
Några dagar senare så skulle jag och Jennifer fara till Älvsbyn ( men det blev inte ) för jag skulle filma en sak och då sa han: MEN då följer jag! Eheee va? Sen så ville han träffa mig och höll på och var allmänt läskig och skickade sms hela tiden, jag kände mig gode trakasserad av han, han betedde sig helt sjukt.
Sen så bestämde jag mig (efter en - två veckor? kanske mer, jag kommer inte ihåg) att jag inte ville prata med han nå mer, men då fortsatte han skicka sms i ett halv år, UTAN SVAR!? Och ringde mig? I ett halvår alltså. Sen så var han tyst i två månader och sen får jag ett sms: hej hur är de? och jag hade just bytt telefon så jag frågade liksom: vem? svaret jag fick var: Det är fredrik, vi har pratat ganska mycket under sommaren. HAHAHHAHAHA VA? HAN HAR PRATAT MED MIG!? JK!

Ja, sen har jag som ignonerat han, tittat åt andra håll, inte hälsat, varit allmänt neutral/otrevlig mot karn i smyg! Och ja, det är drygt ett år sen jag fick det sista smset av han och han vill berätta detta för mig nu? Ehm, va? Seriöst?
Och på det hela så känns det så bra (not) att då jag jobbar, så jobbar jag på ställen där det är mycket folk och han brukar vara, skit bra (Y)

Men vad fan VILL KARLN? Helt seriöst, vad vill han? Jag kanske borde fråga... Men... Jag vill ju inte ha någon kontakt med karln liksom.... Kanske måste vara typ extremt otrevlig för att han ska fatta att jag inte vill ha någonting med han att göra?

Maxstalker is back in business

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0