Kort dag

Ganska skönt med en kort dag idag, helt okej!!!

Det snöade på morgonen så jag hel myste då jag drack mitt te och åt min macka med täcket omkring mig, iiiii. Sen bar det av till skolan och jag fick var på storfritids idag, vi målade lite och lekte i gympasalen.
Shiit vad liten denna gympasal är, den var så STOR när jag var lite, shit alltså! En fis i rymden...
Men sen käkade vi och sen lekte vi ute i snön, spelade nå kung? Aaa, slutade med att jag gungade ;) Sen blev det lite super zebra och nu sitter jag här ;)

Ska snart göra vårrullar tror jag och sen fara och träna och kolla en pressent, shit alltså. Sen hem, duscha, stan, tårta, hem och sova ;)

hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0