Trött

Ligger i sängen och försöker sova, men men, det går som det går så jag ser på Entourage, åhåå vad jag tycker om den serien :) hihi. Åskan har inte kommit ännu, men jag tycker att det är orättvist för det åskar i två städer brevid, men inte här. Nåväl! Egentligen tur? Eftersom att jag hatar åskan, visst det kan vara ybermysigt, om man är med nån, men inte ensam, på sjätte vångingen, i ett mörkt rum. Njaa, nej tack.
Men nåväl, har varit ute och stekt hela dagen så jag är jätte trött, det är förvånande hur trött man blir av att vara ute en hel dag. Men det är härligt :)
Måste få säga att helgen har varit ypperligt bra, mycket bättre än väntat, om vi tar bort en sak bara, shit alltså. Men det kan vi ta och glöma och bara se på det roliga :) Hihihi, det har varit steeeek för hela slanten.
Kan dra lite kortfattat, helgen började onsdag, drog hem till mor och far, hängde gäng med mina homisar i min hemstad, fredag drog jag hem till mig och det blev en ute kväll utanför mig som slutade med fest hos mig. Lördag var det crusing och jag träffade folk jag inte träffat på nästan ett år, det var fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0