God morgon

Eller vad jag nu ska säga? Haha :P Kom just hem från min kompis karl, hahah så fe hejn lät. Men jag och tre andra slaggade på soffan och den var SWEEET! Vi festade all night long, vilket innebär att vi slutade halv nio, och vi klev upp där vid ett. Kan inte påstå att vi sovit så mycket ;)

Men annars var det sjukt roligt igår, om vi tar bort vissa saker, tänkter inte ens gå in på de. Men det var roligt, fick veta att vissa håller på i smyg, hahah och jag får inte berätta det för hennes storebror. Hahaha, det var kul. Träffade sjukt nice folk :) aja, efter fåtal timmars sömn så ska jag kirra lite tvätt, ta en p-nap, äta, fixa mig och korka upp igen ;) Vet dock inte i vilken ordning ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0