Åhå så irriterande

Snälla nån, ni har inte ett perfekt förhållande, du knarkar och din karl vill sätta på mig!? Låter de perfekt? Hahah, mjaaa. Och det framstår hela tiden att ni har det så bra, men har ni de? Jag menar, du har ju läst smsen mellan han och min ;)

Så varför ska du framstå att du har ett perfekt liv? Du har inget jobb, du går inte skola, du har inga vänner i norrland, lägenheten ni bor i är inte eran!?
Kolla på det här, mitt liv är ju perfekt jämfört med ditt, jag går skola, jag har jobb, jag har vänner utspritt i hela landet och jag har en egen lägenhet!? Haha just de bryden!

Men det jag vill säga är egentligen, är livet skit så tycker jag fortfarande att man ska kunna säga de. För livet är inte perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0