Ni vet

när man vill vara själv? man sitter lungt och lyssnar på musik och blir störd? det är bland det värsta som finns och man kan bli så irriterad!!!

Jag sitter lungt, kollar på kläder och lyssnar på musik i stugan som jag sover i då vi är i Jokkmokk... Så kommer först min mor och skall duscha, fine inga problem, hon gick och duscha sen drog hon. Men sen kommer min moster, hennes karl och min kusin in... Och då skulle då min moster och hennes karl duscha och basta och frågade om min kusin skulle basta med dom osv... Sen gick hon från stugan och så ropar min moster på min kussin och jag säger att hon gick. Så kom hon tillbaka så börjar dom skrika åt varandra, inte surt, bara satt dom skulle höra av dom sa... Sen gick hon igen och då sticker min moster ut huvudet och frågar vart hon är och ber mig att be henne komma och då säger jag : men inte fan vet jag vart hon är! Men då var jag tvungen att flytta på mig för att kolla vart hon är som inte intresserade mig för 5öre. Räcker mer att hon sover i samma rum som mig, och jag tycker om att sova SJÄLV i rummet, om jag nu inte ligger och gosar med en pojk då ;) men det var ju huvvens längesen, men, det är ju mitt val! :)

Men, jag kan bli så irriterad. Och inatt så skulle jag ju se Prinsessan och Grodan, så ber hon mig sänka! Seriöst? JAG KAN SOVA HÄR SJÄLV DU KAN LÄGGA DIG BREVID DIN MAMMA! Så sänker jag lite så somnar hon. Så ringer hennes telefon så skriker jag: CP, DET RINGER! Så säger hon att det är jag som ringer och blir skitsur för att hon inte svarar, HALLÅ JAG SER FIIILM??? Och sen så bha: Det var tomas, vad vill han mig???  Jamen älskling, hur fan ska jag veta? Han ringer till DIG PUCKO! Och sen då filmen är slut så kan jag inte he på musik, det är aldrig tyst då jag ska sova, jag hatar det, jag kan inte sova då. Men hon kan ju inte sova med ljud och gissa vad som gäller då? Men då ligger puckonyllet och smsar hela natten och det hörs då hon klickar på knapparna och jag blir bara mer och mer irriterad... Åhåå fuck her!

Jag älskar min kussin, men jag hatar allting hon gör! Och jag ska acceptera allt som hon gör, tex, min kusin hade plötsligt blivit laktosintollerant, så vi kunde inte ha glass med laktos, gräddtårta, sen vart hon allergisk mot kött? Alltså kött!??!?! Seriöst? Så då var vi tvungen att göra fisk ekomt för henne, och hela tiden håller det på nya saker hon är allergisk mot... Men tänker en jävel på att jag är nötallergiker? Nej! Sitter det folk brevid mig och käkar nötter så kan min hals svälla igen!?!? HALLÅ???? lite värre än en hypokondriker som blir allergisk mot precis allting när det passar henne!!! Jag är 70 gånger mer allergisk än vad hon är, hon är tydligen allergisk mot allting jag är allergisk mot, men vem av oss är det som har superallergipiller som man inte får köra bil på? Som knappt ger resultat? Vem är det som sitter i en trästugen och gnuggar sig i ögonen för att hon reagerar på trädet i stugan, för att hon är allergisk mot träd? Inte fan är det då hon! Min allergi är 70gånger värre men alla tar hänsyn till henne? Är det rätt? Mjaaa, och säger jag nå om det så är det alltid: men låt henne...

Men helvete hon är en efterbliven hypokondriker!?!?! Alltså seriöst så är hon lite efter och det märks mer och mer med åren, hon betersig som jagh gjorde då jag var 17/18 och vi är båda 20... Har alltid varit så och kommer alltid vara så... Men varför måste hon spec behandlas för de? Tänk på den som kommer att bli nå i familjen/släkten!?

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Fin blogg :)

Förstår att de irriterar dig :(

2010-06-25 @ 23:01:19
URL: http://viktoriiaz.blogg.se/
Postat av: Anonym

kusin! inte kussin...

2010-06-26 @ 08:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0