Kommer ni ihåg????







Oho shiiit, känner ni igen de? Känner ni nostalgin alltså? Shiiiit så jävla länges sen det var! När var det? Slutet av 90-talet till början av 20-talet? Shit alltså. Minns jag rätt så handlade de om olika personer och deras familj och nå sjukhus med en huvvens massa intriger. Så jävla roligt!
Det känns som evigheter sen jag såg de, vilket det också är! Åhåå jag kommer ihåg att jag inte fick se det för min mamma för jag var för liten, men jag älskade vita lögner när jag var mindre. Missade inte ett avsnitt alltså. Och min mamma tyckte att jag gjorde som dom och trotsade allting och fick allting därifrån.
Kan dom inte sända det igen? Vad hände med serien egentligen? Åhåå älska DRAMAN! Shiiit vilken nostalgi alltså!

Btw, varför jag valden den låten och det introt är för att det är vita lögner för MIG! Finns flera olika, men det är det där jag minns mest! :D

Nä nu ska jag kolla lite på vita lögner på tuben ;d

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag älskade Vita Lögner! :D

2010-06-14 @ 06:24:38
URL: http://luggsliten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0