Yo yo yo!

Wazzzuppp man!??!?!??!

Heheh, justja, socker is da shit ;) haha :)

Men det blev helt plötsligt att jag for till stan, av en liten incedent! Det kom nämligen en spindel med i bilden!

Enligt mig så var den i klass med denna storlek :

Vilket innebär att den var så här:


Men nog GRÄT JAG FLODER OCH SKREK!



haha x) nåväl, jag kan berätta lite mer om denna incedent! Först så klättrade den på väggen, då jag upptäkte den alltså! Och jag tänkte, så länge den håller sig där så är det inte mitt problem! Men sen RAMMMMLADE SINPDELN, vi kallar han Hubert istället... Så då RAMMMMMLADE HUBERT ner från väggen och jag fick panik över att Hubert skulle komma i sängen och bita mig eller klättra på mig, JUK!
Så då insåg jag att det blev mitt problem, men för att göra det till någon annans problem så stängde jag av datorn, gick till bilen och for till stan!

Big NO NO NO till spindlar/Huberts

Det var ett tramatiskt ögonblick...

Det jag brukar göra då jag hittar en spindel inne, det är att stänga in dom, alltså he en låda, ficklampa, glas eller någonting så den inte tar sig därifrån. Men jag gör det till någon annans problem! För jag tänker då fan inte peta på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0