Inte min sak!

Det är inte riktigt min sak att planera, jag har lyckats med en bra planering och det var med balen! Så vi skulle slippa köa i två timmar, men annars, niet!
Haha, som idag, jag skulle upp tidigt för att fara till Piteå och träffa Lena, men eftersom det regnade på morgonen så vände jag mig om och sov lite till... Sen for jag och min mor till stan, hanlade hårfärg, åt, hon bokade en resa och sen köpte jag ett par rosa shorts. Och nu sitter jag här i sängen, inte en meter närmare Piteå, med hårfärg i håret! Alltså va?

Men jag ska till Piteå, jag ska fara efter jag är klar med fluffet u see, vilket innebär nog att jag kommer hem en aning senare än planerat de med, alltså seriöst? Men jag ska till Piteå och jag ska hinna umgås med Lena! Så ärre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0