Fredag

Det har varit en underlig dag idag... Jo...

Började med att jag vaknade av åskan och sen kom min mamma och la sig i min stora sänga, jag tror hon blev lite rädd för åskan. Anyways...
Sen så skulle jag skjutsa henne till jobbet för hon ville inte ta bmw för he stod spön in i backen! Vilket ledde till fika på opalen, nomnomnom :)
Sen så var jag tvugen att fara hem och hämta en sak åt min mor för hon glömde de hemma... Sen väl hemma för andra gången fick jag ett sms: du har ett paket att hämta du...
Seriöst? Jag gick och la mig på soffan en sväng och somnade. Vilket ledde till att jag vaknade pga att frysen tjöööt! Så hade den sluta fungera... Så nyvaken måste jag bära ut alla frysvaror till frysen i garaget...
Sen så for jag och hämtade mitt paket och började jobba... Nu är jag trött och jag har värsta roliga saken att göra, men alla är upptagna så he blir it! Darnit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0