Vad fan händer?

Alltså, vad fan lyssnar jag på? Alltså, jag är så glad så jag lyssnar bara på jävla skit musik, som jag egentligen tycker!? Men nu älskar jag det, står och dansar för fullt all the time lixom! Helt sick! Kanske har blivit omvänd? HAHAHAHHA!

I love the way you grind with that booty on me
Shorty you a dime why you looking lonely
We'll buy antoher round and it's all on me
As long as I'm around put it down on me
Just put i down on me
Down down on me
Don't throw it off the mound
Show me how its gonna be
Girl all I really want is you down on me
Put i down on me

Men men, just nu lyssnar jag jävligt mycket på niggha musik ;) men fuck rhianna (stavas hennes namn så?) hon suuuuuuuuuuuuuuuuuger!

Oh-oh baby wnat som more baby?
I love the way you do it cuz' you do it so crazy
I'm countin down' so turn around
5,4,3,2,1 now make that boty go

Cecilia is shaaaking her boooty!

Kommentarer
Postat av: Lisse

bara för att du frågar så rättar jag hahah :p Rihanna :)

2010-12-30 @ 15:56:30
URL: http://liselottenordlund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0