Spöke i bilen?

Hahah, just de!

Nämen jag har ju glömt att skriva detta...

I lördags jobbade jag ju på Farmen, wow!! nää?? gjorde jag? hahha, men iallfall så skulle jag ju fara tidigare dit för Linda skulle åka med mig, men då ringde min mor 20.10 och dom behövde en grej ute i skogen så jag skjutsade Linda och sedan for jag dit dem var. 

Men det hela började när jag var i rödljusen i stan innan jag hämtat Linda. Då börjar sensorerna i bilen att pipa, och det visade utslag framme. Jag tänkte inte nå mer på det, utan tänkte att det kanske hade kommit nå snö eller nå... Det är ju faktist vinter.
Men när jag väntar på att hon ska komma ut så går jag ut och kollar om det är nå, ingenting och sen stänger jag då av sensorerna och skjutsar kvinnan till farmen och sen börjar jag bege mig mot skogen. Provade he på sensorerna och det gick ypperligt bra, tills jag kom till en av rondellerna, då börjar det tjuta och det visar utslag, fram, bak och sidorna. Jag står mitt på vägen och det finns inte en chans i helvete att jag skulle kunna köra på nå jävla vänser satt det tjuter från alla sider, fram, bak, höger, vänstar. Inte en chans! Men men, släppte det och innan nästa rondell som bara är några meter ifrån så immar hela bilen igen. Hela! På en sekund! HEL BILEN! Det är en stor bil! Men då tänkte jag att det bara var pga vädret. Men det var ju inge dimma på vägen just där?
Anyways, så fortsätter jag och kör och tycker att det blir jätte varmt så jag sänker värmen på båda sidorna till 17, vilket jag brukar ha på för jag gillar kyla! Sen så ska jag byta låt och det går jätte segt då man just har ändrat temeraturen, men det var ju inte direkt efter jag har sänkt. Så jag tittar på instrumentbrädan och ser hur den högra sidan höjs till 20. Den höjs till 20!??!?! Så jag sänker den och tänker inge mer på de. Ska byta låt igen och samma sak, fast nu ändras värmen 20 på MIN SIDA!?
Försöker att inte tänka penny dreadfull tankar och struntar i det och höjer musik och lyssnar på glad musik, var ligger landet där man böjer banenerna typ! Sen så sänks musiken, och jag höjjer och den sänks och jag höjjer. Sen slutade det och efter ett tag immar bilen igen igen! Och då börjar sensorerna för säterna att lysa och bilen att låta. Vi har sensorer både fram och bak. Det var först sätet fram som visdades att det inte var bältat, sen mitten bak, vänster bak, fram, höger bak, mitten. Jag kan säga att jag hade ont i magen då!
Sen när jag svänger av från vägen, så står det en lampa vid vägen där jag ska in, den lyser alltid, och jag ser att den lyser, och sen slocknar den. Och när jag svängt av till nästa väg ser jag i backspegeln att den börjar lysa.
Sen var jag framme och sprang in med sakerna och hade ont i magen när jag gick till bilen. Sen börjar jag köra och samma sak med lampan... Men det var de enda som var på vägen tillbaka till Farmen. Hujj usch fu blääääää!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0