Min dödsdom

Jag har ju varit så fint sjuk här ett tag, så jag har bara legat död i min säng typ all the time! Förutom då jag for till Stina då. Höhö.

Sen har jag ju hållt på att peta på min ansökan och jag har börjat med brevet och är snart klar. Snart ska jag även spela in en film till ansökan :) höhö.

Men i onsdags var jag back in school och barnen hade saknat mig.. aaaawi! höhö. och på torsdagen var vi och såg den sjungande julgranen. Ingenting i mitt tycke men dom var väl.. bra...

På torsdagen vart det panik att dra till stan och köpa lite smink, leggins och hårklämmor. Shit duuude! Höhö, men men. Nu har jag de iallfall :)

Har även fett med träningsverk av att ha sprungit omrking och lekt med barnen på skolan, duuude... Inte okej med uggs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0