God morgon

Nu har jag vaknat, ätit och klivit upp! Känner mig som en människa nu!

Jobbade ju på farmen igår, stod i garderoben hela kvällen, aldrig igen hela kvällen! Finns inte ens på världskartan! Nej hujj, aldrig mer! Men jag och Jasmimne var busiga och sprang ut på raster och satt och drack vatten, höhö i smyg! Men sen vart det ju även kaos! Galjarna tog slut! SHIT ALLTSÅ! Så då fick jag komma på en lösning, för ingen annan gjorde de lixom! Så jag sprang ner och hämtade 100 gula och 75 gröna galjar. Shit alltså jaa. Hujj men nej! Nästa gång ska jag inte stå i garderoben hela kvällen på en festkväll!

Nåväl, vad händer idag då? Det var nog mer än vad jag visste! Kanske drar och solar en sväng ;) Fick ju sjukt bra dricks igår ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0