Finns inga ord

Det finns inga ord som beskriver hur besviken jag är på dig.
Finns inte en fras som kan komma i närheten.
För mig finns du inte längre!

För att vara så jävla hård och tuff då ger dig på dom som du anser vara svagare, men då jag kommer in i bilden så darrar du som en liten jävla bisamråtta och HOTAR mig, seriöst? HOTAR? Står och säger att du ska slå mig om jag inte tar bort min hand, och då jag säger slå... Så gör du inte de. Jälva nolla. Dina ord är lika tomma som din själ!

Det enda jag ville, det var att veta varför Jennifer hade blivit ledssen, och då ska du börja fitta dig? Shit alltså, och du märkte ju att det var så läget var, då det var försent. Dörren för dig var stängd och du var inte längre välkommen!

Jag kommer aldrig kunna ta dig som den jag gjort förut, för nu är du ingenting och vägen är huvvens lång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0