wooopsi

Två dagar sen jag bloggade, shame on me ;) hahah!
Det kanske inte är så att jag har ett liv jag också? nja, jag tror inte de... Men anyways så har jag bara jobbat och jobbat och nu längtar jag tills jag får mitt lönespec! Det kommer vara sweet!
Har beställt lite kläder, men jag vet dock inte om det beställdes, mysko sida!
Annars blir det att beställa nytt i morgon!

Imorgon blir en hektisk dag innan jag börjar jobba, ska förbi min mormor, jag ska göra några beställningar och sen så ska jag några äranden, hade även tänk hinna städa lite och ringa några samtal... Hujj hur ska jag hinna då jag älskar att dra mig på morgonen!? Darnit... Men, men... ska nog bli bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0