Stan

Var på stan med min mami idag :)
först gick vi på coop och handlade till vårrullar, nomnomnom, vi gjorde egna och dom blev fett god sen gick vi runt på stan och handlade lite mer, slutade med att jag köpte ett par skor för 1400, det sved i plånboken må jag lova men helt värt! Sen blev det en korsett och ett par leggins :) hihi :)

Var dock ypperligt jobbigt att gå på stan då jag har världens feber och det kändes som att jag skulle svimma hela tiden... Men men, jag gjorde inte de och tur var ju de :)

Sen for jag och Sara och hyrde film och myste på, sen kom Emma och Sally (sally är då en hund) och hon hade saaaaknat mig och hon hoppade på mig i soffan och låg på mig, alltså jag satt/låg i fosterställning typ, och Sallys skulle vara på hela mig, töööt :)


mina vårisar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0