Lättskrämd och trevligt folk?

Varför har jag träffat trevligt random folk idag?
När jag och min mamma var på Gina så höll en dam (kom inte på nå bättre ord, tänkte på kärring men det vart lite fel) på att skrämma skiten ur mig! Men hon ville bara se hur en tröja satt (för jag är så awesome) för hon skulle köpa den till sin dotter och hon var hel nöjd med att jag just provade den mitt i affären och sen surrades de på!

Sen på GodisArenan så skulle jag och Jennifer gå ut och precis då kom den en kille som skulle in, och han höll då på att skrämma ihjäl mig och han ba: jag måste säga desamma!
Hahaha det var ql!

Sen då vi stod utanför Jennifer så kom hennes nyinflyttade grannar och var översociala och trevliga och babblade på.

Sen då vi stod utanför Jennifer igen då jag skulle fara så kom en av killarna igen, fast han höll då på att ta våra liv, han kom runt hörnet och det var ju äckligt mörkt ute och det var snor läbbigt! Och så stod han och surra och var så där äckligt trevlig!

Varför har folk börja bli så trevliga? Måste nog vara för att jag är så söt ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jodå, nog kan du gissa.

2010-08-25 @ 07:15:33
URL: http://fjellstrumpan.blogg.se/
Postat av: Liselotte

sv: sant, men jag tror inte jag pallar mer plugg vilket som ;)

2010-08-25 @ 14:33:51
URL: http://Liselottenordlund.blogspot.com
Postat av: Ramona

Ska jag säga vad jag tror. Det är för att du själv blivit "trevligare"/snällare. Som du själv skrev i ett inlägg för ett tag sedan, att du hade börjat bli trevlig.. Haha och det har du, du är ju alltid snäll och trevlig, framförallt glad och busig, men på olika sätt pratar jag om nu att du var då och är nu.. :P Haha svårt att förklara men du fattar nog ;P

2010-08-25 @ 16:14:25
URL: http://ramonaeklund.blogg.se/
Postat av: angelicalövdahl

skit snygg blogg :) lägger till på blogolovin' lätt! :D

2010-08-25 @ 16:46:44
URL: http://angeliicaevelinalovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0