Hihihihi

hahahah, tur att när man vaknar så gäspar man och rör sig lite och inser att man inte kan röra benen för då dödar man sin bejbis? Haha, självklart somnar man ju om då ;) och nästa gång man vaknar så gäspar man och rör på benen och vrider huvudet i en extremt lång gäspning, tur att ens katt inte siticker in sitt huvud/nos i munnen, det är rätt shcokerande ^^,

Men anyways så har jag och pusse myst på hela morgonen, jag har inte gjort någonting som jag skulle gjort... För jag är sjuk! Eller jo, jag ringde ett samtal, men hon svarade inte, men det var inte de samtalet jag skulle ringa. Men eftersom jag har insett att det inte blir nå USA för mig och mina au pair planer kan jag likväl gå tillbaka till att hata barnm jävla betyg!

Men bara för att en dörr stängs betyder det inte att alla gör de, så det blir kanske road trip nästa vecka, om jag nu har någon som vill följa, annar far jag kanske själv? Who knows!? Anyways, jag har en ny plan iallfall och ärligt talat på tal om jävlart åssit tror jag inte att jag ids dra farmen avslutiningen, jag tror jag dra till jokkmokk efter jobbet på lördag! Jooo...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0