Dricka öl och runka pung

Surfittor som inte kan läsa skyltar kan ta och hänga sig i en handväska!

För ovanlighetens skull körde jag ett 12-21 pass idag, skulle bara varit till 20 men va fan? Är det äcklen som är sjuk så får jag pengar, skit bra va?

Köpte ett par skor på lunchen, onödigt? Ja. Fast.. Å andra sidan så har jag inga vinterskor så jag ser det som en tusing väl investerat.

-15kg idag och jag börjar fundera om det ens syns? Well, 10 kvar dårrå... FML!!!

Och jag förjänar en "minisemster" i huvudstaden med ett av mina hjärtan, så jag tar nog helt enkelt och far med de hjärtat dit och glor på en fager man. Awesome? Ehe... Ja!

Aja, hoppas på en ledig lördag. Orkar inte med 24jobbdagar med en ledig dag där i början av dom dagarna. Men, är man kåt på pengar så är man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0