jag är ett dåligt umgänge

Hej mitt namn är Cecilia. Jag är en ypperligt glad och positiv människa som ser "möjligheter istället för problem". Jag har en gymnasieutbildning, jag har jobbat röven av mig och jag festar inte så ofta nu (fast imorgon, hihi), jag är på väg till miami för att gå en utbildning för att sedan jobba utomlands och resa runt och leva livet. Träffar jag nytt folk är jag trevlig mot dom och även människan ifråga är bitchig så försöker jag om och om igen. För människan ifråga kanske är en viktig människa för en kompis till mig och jag är inte otrevlig. Visst, ibland ser jag kanske ut som världens bitch, men det är en annan femma. Visst jag kanske har låg humor och kan uppfattas som dryg då folk inte förstår ironi. Men det är inte mitt fel!

Så har ni hört de senaste? Jag är ett dåligt umgänge. Jag knarkar. Det är det som är det underbara att bo i en liten stad där svartsjukan reagerar, man får veta saker om sig själv som man inte visste själv. Och då vill jag veta, sen när blev jag dåligt umgänge? Det jag gör om dagarna, det är... att ha kul? SHIT ALLTSÅ OMG VILKET DÅLIGT UMGÄNGE JAG ÄR!!! Jag bryr mig om mina vänner och jag är trevlig. Men sen att jag... knarkar?? JAG HATAR DROGER?!

Kan någon vänlig själ förklara för mig, hur är jag dåligt umgänge? Och kan någon vänlig själ förklarar hur en människa som jag inte ens vet hur hon ser ut kan veta allt det där om mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0