helt ärligt...

helt ärligt så känns det förjävligt att fara till miami nästa månad. jag vill inte de. känns som att jag sviker alla här hemma, med det menar jag mina föräldrar. inte nu som ni (vad jag antar) tror. utan det är så att min mamma har gått och blivit sjukskriven och min far kan knappt gå pga sin rygg. nä men hej mamma och pappa nu far jag till miami, tjarrå!!!

helt ärligt börjar jag bli less på att ta hand om andras problem, som om jag inte har egna? bara för att jag gör vad jag vill av mitt liv och inte förstör det och går omkring och älskar livet och är glad, betyder det tamefan inte att jag orkar med alla andras problem 24/7!

helt ärligt så är jag sjukt arg på den där fittan som går omkring och säger att jag är dåligt umgänge och knarkar för att min kompis ska få dåligt ryckte. men gissa vad din jävla fitta, du misslyckas! det är JAG som får dåligt ryckte och JAG VET INTE ENS VEM DU ÄR!!!

helt ärligt så avskyr jag allting som har med kärlek och göra så nu ska jag stänga av mig igen och vara mitt vanliga iskalla jag! kanon va? :)

helt ärligt så önskar jag att jag fick träffa vissa lite oftare (typ & typ)

helt ärligt så vill jag bara ligga i min säng och glömma allting och leva i min egna lilla värld som är så fucking awesome.

Men... Fuck that! vem bryr sig? och vad FAN gör det om 100 år?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Helt ärligt så saknar jag dig hemskt mycket, och skit i alla med dålig energi, fokusera på ditt egan awesome själv istället!



Jag älskar dig hjärtat. <3

2011-10-19 @ 09:17:52
URL: http://fjellstrumpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0