FML!

jag har fått massa nya saker mot min allergi idag. vilket innebär: nya piller för fröken cecilia!
jag tänkte "åhåå kaaanon" så jag provade och ta en idag för att se om jag reagerade mot dom också (som mina andra två) och vad TROR NI??? SJÄLVKLART REAGERAR JAG PÅ DESSA ALLERGIPILLER OCKSÅ! FML!

Jag blir så LESS!!! Är det så illa att jag måste börja äta kortisar när jag är 21? Helvete! Jag fick även två pennor utifall jag skulle få i mig nötter eller så och det må jag säga känns som en ypperligt bra trygghet (äntligen)!


Men det betyder att fröken cecilia måste till sin fucking vårdcentral och gnälla och få ännu ett par nya piller. ÅHÅ VAD KUL! Tredje receptbelagda pillrerna som jag är allergisk mot. KUL VA?

FML!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackars liten :( <3

2011-10-14 @ 09:55:57
URL: http://fjellstrumpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0