3 veckor till Miami!!!


Nu är det 3 veckor kvar till Miami!!! Jag kan inte riktigt tro de, som jag har längtat! Det är helt jävla GALET!!! 3 veckor kvar tills jag får träffa alla (förhoppninsvis) härliga människor och böja en utbildning som jag velat gå ja, hur länge som helst! Det är helt galet! 3 veckor är INGENTING!!!

Men jag har klart allting med biljetter, visum, boende osv. Vilket är jävligt skönt men dock ovanligt för att vara mig. Brukar alltid vara i sista minuten! Men icket de! KLART! Enda som måste göras är att växla pengar och packa!

Och tiden kommer gå så fort, snart är det ju fan om tre veckor! Under veckan som kommer ska jag nog bort en sväng och sen blir det skellefteå under helgen, sen helgen efter de är det KALASKUL med Ramona och helgen efter de, ja... DÅ FAR JAG!!!

Sen längtar jag tills mitt hjärtegull kommer! ÅHÅÅ VAD JAG SAKNAR HENNE!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0