Grab somebody sexy tell 'em hey

Taaack vare SJ har jag JÄTTE mycket att göra imorgon och jag vet inte hur tiden ska räcka! Off, blir nog att fara och handla med min mami på morgonen imorgon då jag ska till läkaren vid halv två! Kommer att städa klart mitt rum i dag och imorgon kväll ska jag fixa ett kattfritt rum till Frida satt hon klarar av att sova här.

Men jag måste typ hinna med att fara till Luleå imorgon!? Hur fan ska tiden räcka till???? Shiiiiiit alltså!!!! Men jag ska fixa de, det är sånt jag håller på med ;)

Så dunkar lite nigghamusic och blir på party humör och ser framemot helgens bravader!

Så, nu blir det att lyssna på mer musik och tagga, vilket gör det lättare att städa! Fast jag är snortrött!!! Men jag ska skypa med världensbästastina sen ju och då kan jag ju inte sova ännu!!!

Excuse me
But I might drink a little bit more than I should tonight
And I might take you home with me if I could tonight
And I will mke you feel so good tonight
And we might not get tomorrow!


TAAAAAAAAAAAAAAGG!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0