Storm, hagel & sol

Det stormar och haglar ute och ibland lyser solen. Humm, mysko!

Jag har nyss klivit upp och gjort mig lite avacadoröra, amnomnomnom. Jag gillar skarpt att jag vaknar tidigare och tidigare för var dag som går. Awesome!

Jag har haft världens underbaraste dröm inatt! Jag har drömt så sjukt mycket på senare men inatt. Wunderbart! Men ibland undrar jag varför man drömmer, visst man bearbetar information och blablabla det undermedvetna och det förbjudna. Men iallfall... Om jag drömmer om en dinosaurie, vad fan har det med information, det undermedvetna och det förbjudna att göra? Sen alla mina mysko drömmar. Jag kan inte komma på vad dom vill säga mig. För jag är så töntig att jag tror på drömmar...
Men vad tror ni? Varför drömmer vi och har drömmar någon speciell betydelse för dig?

Kommentarer
Postat av: Lisse

Dom säger ju att man drömmer om sånt man varit med om på ett eller annat sätt. Drömma är nog det bästa man kan göra enligt mig, jag älskar att drömma, dock är det ju skillnad på dagdrömma och vanliga drömmar, jag hatar dock att man aldrig kan drömma det man vill drömma... det suger men undrar egentligen varför...

2011-03-24 @ 20:41:14
URL: http://liselottenordlund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0