Fiskbullar

Nämen god morgon hörrni! Jag har just klivit upp och käkat lite fiskbullar, amnomnomnom. Men jag blir som inte mätt så länge på de, hu! Jag känner även att allt lyftande igår har gjört at tjag har fetaste träningsverken. Hujj...



Jag kommer nog vara hungrig snart igen, men då kan jag ju alltid käka lite mer fiskbullar. Det är ju sjukt lite kalorier i det. Visste ni de? Helt sick, har alltid trott att det varit jätte mycket men sen läste jag. Duuuude, helt okej alltså!

Aja, ska ta och fixa klart här nu och rensa lite kläder (behövligt? oho ja!) och lite så... Skriva ut CV och sen fara till stan och fixa jobb för sommaren. Börjar känna paniken nu -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0