Yeeeei!!!

För jag har en resekompis! WÖÖÖÖÖRD! Hon bokade flyget idag, samma som jag dårrå både dit och hem! Hur awesome är inte de? Helt toppen tycker jag! Förhoppningsvis har hon bokat med dom jag bokade med för då ska vi fixa satt vi får sitta brevid varandra (how gays is that?)! Men det känns jätte bra att inte behöva göra allting själv, två fixar det bättre än en! Jag slipper leta gaten på arlanda själv, jag slipper vara flygrädd själv, slipper vandra omkring på tysklands flygplats själv och vara förvirrad, slipper ta mig till hotellet i miami själv. TOPPEN!

Jag känner TAGGGGGEN mer än någonsin nu och började just fundera på om jag skulle packa, HAHAHA! DET ÄR I NOVEMBER JAG FAR!!!! Men det känns toppen iallfall och jag vet att jag iallfall kommer ha en kompis där :)) Yeeeei!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0