Eggs on the run



Ursäkta för den dåliga uppdateringen under helgen, men... Jag har ju som varit med mina älsklingar så jag har inte haft tid + att det är tråkigt att blogga från mobilen. Men iallfall, i fredags drog jag till Arvidsjaur efter att jag hämtat Lisse. Resan gick ju jätte bra, tills... Det kom vägarbete... Grus, grus, asfaltskanter, grus på asfaltskanter. Ja osv. Det var ingen bra väg för skorven. Så när vi låg i 50 km/h så fick vi punka. YEY! Men vi tog oss till asfalten och en liten informationsficka. Så upp med grejorna och däcket. Meeen, vi insåg ganska snabbt att vi inte hade rätt grej till sommarmuttrarna till däcken så... Vi ringde ett samtal så kom Matilda med värktyg, sen så var det bara att bege sig åt arvidsjaur (dom sista 3 milen) vi roade oss ganska bra då vi väntade på Matilda, vi dansade och hade oss. Hahah, tacka gudarna för spotify premium ;)

Då hon då väl kom så kirrade vi däcket och sen drog vi åt Arvids (i 80km/h) och Matilda körde före och jag var tvungen att ringa och fråga om hon hade supit, hahah. Tur att hon är söt iallfalll ;) Sen blev det statoil och lite ragg i samhället innan vi drog hem till Matilda och spelade kort och sen dog vi lite i sängen.

Lördagen var chill, Lisse köpte massa pysselsaker och sen blev det pizza till lunch (size 0 here I come) för att sedan dö i soffan flera timmar för att äta en påtok försen middag bestående av tacos (brings me back) och sen drog vi på Caps.

Söndagen har vi tittat på Paris Hiltons New BFF! Hhaha jag dör! Men sen bar det iallfall av mot Boden i 80 km/h och jag kan lova att jag ska göra allting för att undvika att behöva göra det igen, vi for dock Piteå istället för Älvsbyn så vi inte skulle behöva fara över vägarbetet igen, vilken gav några mil extra men totally worth it!

Har varit en underbar helg med mina älsklingar som jag ser på tok för lite av. Saknar dom som tusan och det är inte helt okej! Och det är skönt att man bara kan dega på en soffa och känna gemenskapen med dom utan att behöva anstränga sig att prata om man inte vill. It brings me back to Piteå med massa flottig Pizza var och varannan dag och efter de... fett från ICA! Åhåå!!! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååååh sötnos! Jag saknar er också! Och piteå! Att umgås fast vara ensam! <333333

2011-06-20 @ 14:25:58
URL: http://fjellstrumpan.blogg.se/
Postat av: Lisse

hihi aaaaw! Saknar oss med, vi hade riktigt fina dance moves ;)

2011-06-20 @ 19:31:38
URL: http://liselottenordlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0